Tuesday, May 10, 2011

گلکسی تب 10.1 سامسونگ


پذیرش آگهی در سایت موبایل اسکای

تبلیغات در موبایل اسکای
با سلام و تشکر از کاربران عزیز که ما را همراهی نموده اند
سایت موبایل اسکای چند ماه پیش شروع به کار کرد و در این مدت توانست با سرویس دهی خود کاربران زیادی را جذب کند که نشان از موفقیت سایت در این عرصه هست .
همان طور که کابران محترم می دانند هر منبعی نیازمند هزینه هایی برای تامین خدمات هست و سایت موبایل اسکای هم جزو منابع پر هزینه می باشد که این هزینه ها از طریق تبلیغات این سایت تا حدودی برطرف می شود و گروه سایت موبایل اسکای تصمیم به درج تبلیغات کاربران و همکاران محترم با کمترین قیمت در سایت شده است .
جهت اطلاع بیشتر از قیمت ها و نوع نمایش می توانید به این لینک مراجعه نمایید.


موضوع : اخبار سایت
۰۱ اردیبهشت ۹۰

دعای ندبه با فرمت جاوا

نرم افزار زیبای دعای ندبه برای گوشی های سونی اریکسون و سامسونگ که با فرمت جاوا برای شما قرار داده شده امیدوارم در هنگام استفاده از این نرم افزار لذت کافی را برده باشید .
به امید ظهور آقا امان زمان (عج) – صلوات
امام زمان

۱۹ اردیبهشت ۹۰

نرم افزار مدیریت فایل های سیستم عامل آندروید

به جرات می توان گفت AndroZip Pro File Manager یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های آندروید است. این نرم افزار امکان مدیریت فایل ، مدیریت آرشیو ، بکاپ گیری از نرم افزار ، تسک منیجر ، جستجوی فایل ، نصب نرم افزار ، ارسال قایل، انتقال ، کپی و حذف فایل ، ساختن فایل زیپ و … را به کاربر می دهد . در حقیقت این نرم افزار بی نظیر کار چند نرم افزار مختلف را به خوبی انجام می دهد.

مدیریت فایل های آندروید

۱۹ اردیبهشت ۹۰

مشخصات گلکسی تب 10.1 سامسونگ

با ورود تبلت های سامسونگ و با طرفداران زیادی که در این عصر پیدا کرده جایگزین خوبی برای کامپیوترها و گوشی ها شده. در اینجا به بررسی مشخصات و معرفی گلکسی تب 10.1 سامسونگ می پردازیم .

مشخصات گلکسی تب 8.9

موضوع : بررسی گوشی
۱۹ اردیبهشت ۹۰

نرم افزار همراه بانک سپه

با تولید نرم افزار همراه بانک توسط بانک ها دسترسی به حساب های بانکی از طریق تلفن همراه امکان پذیر شده است. در این پست ما همراه بانک سپه را برای دانلود شما عزیزان در سایت  موبایل اسکای قرار داده ایم.
بانک سپه
قابلیتهای این نسخه:
  • قابلیت تشخیص خودکار مدل گوشی
  • قابلیت تنظیم خودکار تصاویر و متون باتوجه به اندازه صفحه نمایش گوشی
  • قابلیت نمایش آیتم ها بصورت لیست یاجدول و تغییر مدل نمایش از طریق منوی تنظیمات برنامه
  • دارای صندوق پیام جهت دریافت پیام های صادره از مرکز
  • بهره مندی از سرویس خرید همراه بانک سپه با قابلیت بروزرسانی لیست فروشگاه های طرف قرارداد بانک
  • قابلیت نمایش یکنواخت متون فارسی و انگلیسی در کلیه گوشی ها
  • قابلیت استفاده به دو زبان فارسی و انگلیسی

۱۸ اردیبهشت ۹۰

نرم افزار بهینه سازی و تقویت حافظه آندروید

نسخه جدید نرم افزار Memory Booster – RAM Optimizer v2.7 برای گوشی های آندروید را قرار داده ایم . وظیفه این نرم افزار بهینه سازی و توقیت حافظه جهت تسریع در سرعت گوشی موبایل شما میباشد . شما می توانید این نرم افزار را کاملا رایگان از سایت موبایل اسکای دانلود کنید .
بهینه سازی و تقویت حافظه آندروید

۱۸ اردیبهشت ۹۰

کلیپ باحال رقص بینی

کلیپ بسیار زیبا و باحال و همچنان خنده دار از مرد ترکیه ای که بینی خود رو به صورت ماهرانه میرقصونه .توصیه می کنم که از دیدن این کلیپ جا نمیونین .
رقص بینی

۱۸ اردیبهشت ۹۰

چهار عدد رینگتون موبایل با صدای ویولون

مجموعه 4 رینگتون فوق العاده زیبا با صدای violon که بسیار زیبا و آرامش بخش میباشد و از کیفیت بالایی با فرمت Mp3 مناسب برای زنگ موبایل می باشد.
ویولون

۱۸ اردیبهشت ۹۰

اجرای نرم افزار جاوا در آندروید

با نرم افزار Java / J2ME Runner می توانید نرم افزار ها و بازی های جاوا را در گوشی آندرویدی خود اجرا کنید، بیش از ۳۵,۰۰۰ بازی جستجو و دانلود کنید و نرم افزار های جاوا را به apk تبدیل کنید! شایان ذکر است که Java/J2ME Runner هر دو فرمت jar و jad را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به درخواست تعدادی از کاربران عزیز در سایت قرار گرفت.
جاوا برای آندروید

۱۷ اردیبهشت ۹۰


No comments:

Post a Comment