Friday, May 6, 2011

آرشیو مطالب موبایل اسکای


پذیرش آگهی در سایت موبایل اسکای

تبلیغات در موبایل اسکای
با سلام و تشکر از کاربران عزیز که ما را همراهی نموده اند
سایت موبایل اسکای چند ماه پیش شروع به کار کرد و در این مدت توانست با سرویس دهی خود کاربران زیادی را جذب کند که نشان از موفقیت سایت در این عرصه هست .
همان طور که کابران محترم می دانند هر منبعی نیازمند هزینه هایی برای تامین خدمات هست و سایت موبایل اسکای هم جزو منابع پر هزینه می باشد که این هزینه ها از طریق تبلیغات این سایت تا حدودی برطرف می شود و گروه سایت موبایل اسکای تصمیم به درج تبلیغات کاربران و همکاران محترم با کمترین قیمت در سایت شده است .
جهت اطلاع بیشتر از قیمت ها و نوع نمایش می توانید به این لینک مراجعه نمایید.


موضوع : اخبار سایت
۰۱ اردیبهشت ۹۰

اطلاعات جامع گردشگری ایران با فرمت جاوا

برای سفر به نقاط مختلف ایران اطلاعات جامع از نقاط دیدنی و گردشگری شهر ها نیاز می باشد.
همچنین شما با دانستن اطلاعات آثار و مناطق دیدنی مختلف می توانید برای سفر خود انتخاب بهتری داشته باشید. هم اکنون اطلاعات کاملی از استان ها و شهر های کشور عزیزمان قابل استفاده بر روی تلفن های همراه آماده شده است.
گردشگری ایران

۱۵ اردیبهشت ۹۰

بررسی گوشی سونی اریکسون Xperia Play

گوشی های هوشمند تلاش می کنند تا قابلیت های بازی خود را ارتقاء دهند. سونی اریکسون Xperia Play همکاری نزدیکی با بازی های سونی دارد. همانطور که می دانید سونی یک نام برزگ و آشنا در دنیای بازی است. این گوشی بازی های پلی استیشن اورجینال را ارائه می دهد و درآینده نزدیک نیز عناوین بازی پلی استیشن 2 را فراهم می کند. فروشگاه بازی Playstation Pocket دارای 50 بازی است. دکمه های بازی در این گوشی طراحی آشنایی دارند و بنظر می رسد یک کنترل Dualshock به شکل کشویی به یک صفحه نمایش لمسی 4 اینچ وصل شده است. Xperia Play را می توان نسخه گوشی هوشمند PSP GO در نظر گرفت که قدرت پردازش بیشتری دارد. PSP GO بطور رسمی از چرخه تولید خارج شده است.
سونی اریکسون

۱۵ اردیبهشت ۹۰

ترفند خاموش کردن گوشی مقابل با اس ام اس

حتما تا به حال اس ام اسی دریافت کرده اید که نوشته شده :اگه جرئت داری بیا پایین و بعد
گوشی ال سی دی گوشی تون تا یه مدت چشمک میزنه
اگه میخواهین بدونین که چگونه ساخته شده در ادامه بحث با ما باشید تا شما هم یاد بگیرید.
ترفند اس ام اس

۱۵ اردیبهشت ۹۰

اس ام اس شهادت فاطمه زهرا – اس ام اس ایام فاطمیه

فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را به همه مومنان تسلیت عرض مینماییم.سری اس ام اس مخصوص تسلیت شهادت فاطمه زهرا در این ایام مبارک قرار دادیم که امیدواریم از خواندن این اس ام اس ها استفاده کنید.در بین این اس ام اس ها سخنانی از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)و حضرت علی (ع) و دکتر شریعتی نیز موجود میباشد.
شهادت فاطمه زهرا


۱۴ اردیبهشت ۹۰

سرویس پیشخوان ایرانسل

خبر، گزارش، تحلیل  … همیشه همراه شما! ( روزنامه همراه )
با عرضه آزمایشی سرویس “پیشخوان ایرانسل” و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند.
روزنامه همراه

۱۴ اردیبهشت ۹۰

برنامه کنترل امکانات سیستم عامل آندروید – گالکسی

برنامه ی Dazzle برنامه ای است به صورت widget , که به شما امکان کنترل برنامه های WiFi, Bluetooth, GPS, airplane mode, and brightness controls را می دهد. شما به وسیله ی این برنامه می توانید مقدار نور صفحه ی خود را به طور دستی بالا و پایین ببرید یا به صورت اتوماتیک قرار دهید. widget های این برنامه در 4 سایز مختلف می باشند که شما امکان انتخاب هر یک از آنها را دارید. در سایزهای (1.1 و 2.1 و 3.1 و 4.1).
برنامه گالکسی

۱۳ اردیبهشت ۹۰

101 صدای مختلف PicoBrothers Sound Button

بازهم شرکت قدرتمند Pico Brothers نرم افزاری جذاب و جدید ارائه کرده این نرم افزار شامل 101 دکمه با تصاویر مختلف است که با فشردن هر یک می توانید صدای خاص آن دکمه را بشنوید.این نرم افزار بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.
صداهای مختلف

۱۳ اردیبهشت ۹۰

نرم افزار سلامتی برای آندروید KeepFit 2.6

نرم افزار KeepFit اطلاعات تمامی غذا ها، میوه ها، ویتامین ها و مواد معدنی، آبمیوه ها و… را به کاربرمی دهد. به علاوه اینکه بخش Healing Food حاوی اطلاعاتی درباره غذا های طبیعی درمانی است. در بخش Staying Young توصیه ها و راه و روش هایی برای جوان ماندن ( از راههای طبیعی و تغذیه سالم ) نوشته شده است. و در قسمت Before The Doctor درمانهای طبیعی از راه تغذیه برای بیماریها و مشکلات مختلف درج شده است.نرم افزار KeepFit برای گوشی های سیستم عامل آندروید رو می توانید از سایت موبایل اسکای هم اینک دانلود نمایید.

نرم افزار آندروید

۱۳ اردیبهشت ۹۰


No comments:

Post a Comment